Híreink és újdonságaink

  • Különleges Black Friday ajánlatok (2017.11.16)

    Különleges Black Friday ajánlatok! Hatalmas kedvezmények készleten lévő limitált darabszámú Black Friday modellekre. 1.4 benzines 95Le 500L PopStar: 5.387.000 Ft helyett 3.699.000 Ft. A felszereltség tartalmazza: Klíma, Uconnect 5" érintőképernyős rádió bluetooth kihangosítóval, Tempomat, 16" könnyűfém keréktárcsák, 6 légzsák, Bőr multikormány és bőr váltógomb, Ajándék fényezés, És további értékes extrák; 1.6 110 Le 500X Pop: 4.900.000 Ft helyett 4.399.000 Ft. A felszereltség tartalmazza: Klíma, Uconnect Rádió + USB csatlakozó, Tempomat és sebességhatároló, Elektromos, fűthető külső tükrök, Elektromos rögzítőfék, 6 légzsák, És további értékes extrák; 1.2 69Le 500 Lounge: 4.432.000 Ft helyett 3.549.000 Ft. A felszereltség tartalmazza: UConnect 7"–os, színes érintőképernyős rádió Bluetooth telefonkihangosítóval és telefontükrözés funkióval, Elektromos tolótető, Bőr multikormány és bőr sebességváltó, Tolatóradar, 16" könnyűfém keréktárcsák, Tempomat, Elektromos, fűthető külső tükrök, Eső- és sötétedésérzékelő, Állítható vezetőülés, Lounge szett (Vynil betétek az ülések felső részében, Króm lökhárítóbetét), 7 légzsák, És további értékes extrák. Az akció visszavonásig vagy a készlet erejéig érvényes. Az itt közölt adatok tájékoztató jellegűek és nem minősülnek szerződéses ajánlattételnek. Részletek Fiat márkakereskedésünkben. A képen látható autó illusztráció. Részletek >>
  • Már rendelhető az új Fiat 500 Anniversario: az igazán különleges 60. születésnapi ajándék (2017.08.15)

    A Fiat 500-ból hosszú élete során számos limitált széria készült, hangsúlyozva a modell azon képességét, hogy látszólag egymásnak ellent mondó értékeket egyesítsen önmagában. A kisautó mindvégig hű maradt önmagához, még akkor is, amikor különböző, ám minden esetben exkluzív megjelenési formákat öltött - örök fiatalságának ez az egyik titka.
    Formaterve születése óta összetéveszthetetlen maradt, és múzsaként inspirálta a művészeket és divattervezőket, akik elegáns, exkluzív és sportos értelmezésben dolgozták fel. A legfontosabb limitált kiadások között említhetjük például a „500C by Gucci" és „500 by Diesel" szériákat, vagy a legutóbbi 500 Riva kivitelt: „a világ legkisebb jachtját." Megannyi eltérő kreatív univerzum, amelyek sikerrel találkoztak ebben a szeretetreméltó, ihletadó, lenyűgöző autóban.
    Hogyan is ünnepelhetnénk tehát méltóbban a Fiat 500 hatvanadik születésnapját, mint egy jubileumi limitált szériával? Miután a Genfi Autószalonon bemutatott Fiat 500 Anniversary sorszámozott példányaival az 500-as legexkluzívabb változataként tiszteleg az elmúlt hatvan év előtt, most megérkezett az új Fiat 500 Anniversario: a Fiat európai márkakereskedéseiben megcsodálható, születésnapi kivitel a modell hamisítatlanul demokratikus természete előtt hajt fejet.
  • Itt a 40%-ban új Fiat 500L (2017.05.25)

    Az 500L az idén öt éves, így alávetették egy alaposabb frissítésnek. Megismerni olyan részletekről lehet a 2017-es 500L-t, mint az új lökhárítók, a hangsúlyosabb első légbeömlők, a némileg átrajzolt hűtőmaszk. Nyilván vannak még új mintájú felnik, és új dekorációk a belső térben. A frissítés természetesen tartalmazza a fedélzeti számítógép aktualizálását is: a 7 hüvelykes érintőképernyőn át kommunikáló Uconnect rendszer, amelyet más Fiat modellekből már ismerhetünk, már Android Auto és Apple Carplay kompatibilis. - forrás: totalcar.hu
  • Vadonatúj kisautót mutat a Fiat (2017.05.18)

    A Puntónak egyelőre nincs igazi utódja: bár egyes piacokon még ráhúztak egy modellfrissítést, mára mindenütt kezd kifutni a harmadik generáció. Brazíliában tavaly állt le a gyártás, de ott nem hagyták utód nélkül. A négyméteres kategória új Fiatját Argónak hívják, halványan a Tipóra emlékeztet. A térkínálatról egyelőre nem tudunk sokat, csupán annyi biztos, hogy a csomagtartó 300 literes, de az autó külseje alapján feltételezhető, hogy magas, levegős utasteret kínál. Nyilván elsősorban pénzügyi kérdés, hogy a friss brazil modelleket és a friss brazil motorokat megéri-e a Fiat-Chryslernek Európába hozni. A Tipo mellett biztosan elférne egy efféle kiskocsi. - forrás: totalcar.hu
  • Megérkezett az új Fiat 124 Spider (2016.09.22)

    A 124 Spider bevezetésével a Fiat ismét szorítóba lép a kabriók piacán. Nem véletlen a visszatérés: a Fiat történetében számos olyan, sikeres modellel találkozhatunk, amelyek nyitható tetővel öregbítették az olasz formatervezés hírét. Ikonikus stílus - A Fiat 124 Spider eredendően izgalmas, karakteres roadster. A Centro Stile Fiat formatervezői olyan autót alkottak, amely anélkül értelmezi újra elődjének klasszikus szépségét, hogy megtagadná annak lényegét. Az orr kialakítása merész, a motorházfedélen feszülő domborulatok a lemez alatt dolgozó motor erejére utalnak. Oldalnézetből tökéletes sportautós arányokkal találjuk magunkat szemben, amelyek a hosszában beépített orrmotor és a hátsókerékhajtás klasszikus elrendezésére utalnak. Ugyanezt az érzést közvetíti a hátra tolt utastér is. Teljesítmény és vezetési élmény - Az új Fiat 124 Spider megalkotása során alkalmazott stratégia kiemelt jelentőségű célként tekintett a vezetési élményére. Az autó lelke a 140 lóerő teljesítményű, 1,4 literes Turbo MultiAir benzinmotor. A MultiAir technológia és a turbófeltöltés egyidejű alkalmazása minden fordulatszámon elegendő forgatónyomatékot ígér, a nyomatéki csúcs 240 Nm. A motorhoz hatfokozatú, kézi kapcsolású sebességváltó kapcsolódik; a hátsókerék-hajtás maximálisan engedi érvényesülni az autó sportos személyiségét. Mindezt igazán kedvező üzemben tartási költségek mellett. A választás szabadsága - Az autó kétféle felszereltségi szinten: 124 Spider és Lusso kivitelben kapható. Az alapkivitelű 124 Spider szériafelszerelésként kínálja a 4 légzsákot, a kézi vezérlésű légkondicionálót, az MP3-lejátszós audiorendszert USB és Bluetooth csatlakozással, valamint négy hangszóróval, a bőr kormánykereket, a sebességtartó automatát, a 16 colos könnyűfém keréktárcsákat, a nyomógombos motorindítást és a kulcs nélküli nyitást. A Lusso modell olyan igényes részletekkel gazdagodik, mint a 17 colos könnyűfém keréktárcsák, a markáns öltésekkel varrott bőrkárpitozás az üléseken, a műszerfal alsó felületén, valamint a műszerárnyékolón; a prémium ezüst kivitelű bukókeret és szélvédőoszlop, a krómozott ikerkipufogó, a ködfényszórók, a tolatóradar, és az automata klímaberendezés.

A FIAT története

A cég megalalpítása

A "Societa Anonima Fabbrica Italiana Automobili Torino" alapító okiratát 1899. július 11-én írták alá a Bricherasio palotában. Az igazgatótanács befektetői tagjai közül Giovanni Agnelli emelkedett ki a leginkább eltökéltségével, előrelátásával és képzelőerejével. 1902-ben Agnellit meg is választották a társaság ügyvezető igazgatójává.

Az első üzem megnyitása

A társaság első üzeme, amelyet 1900-ban a Corso Dantén nyitottak meg, 150 munkást alkalmazott és 24 típust bocsátott ki, köztük a 3/12 HP-t, amely még nem rendelkezett hátrameneti fokozattal. A Biscaretti által tervezett, ovális, kék alapú Fiat emblémát 1904-ben kezdték használni.

A termékskála megújítása

A Fiat néhány év leforgása alatt teljesen megújította termékskáláját, és első alkalommal gyártott akkumulátorokkal ellátott autókat. Bevezették a szabadalmaztatott kardánhajtást. A Fiatok szorgalmasan gyűjtötték a győzelmeket a versenypályákon és egymás után döntötték meg a rekordokat.

Új iparágak meghódítása

Eközben a Fiat új üzleti lehetőségeket keresve megvetette a lábát az acéliparban, a vasútgyártásban, a villamos energia iparban és a tömegközlekedésben is. Létrejött a Fiat Lubrificanti és az első olasz leányvállalat Oroszországban. A háború kitörésekor a társaság szinte teljes termelésével a hadsereg ellátását támogatta.